2011-01-24

NIRE ASTEBURUA

Ostiralean jlasea eta gero, akademiara joan nintzen aitziberrekin etxerako lanak egitera.Ez zigun eman asko dembora etxerako lanak bukatzeko zergatik6:45etan urtebetetzea geukagun Elene eta Anerena, urtebetetzean oso ondo pasatu genuen .Paule eta ni pizza bat banandu genuen jamoizkoa zen oso gozoa egon zen. Jan eta gero zorionak zuri kantatu genien biei eta belak amatatu zituzten gero,doneteak jan genituen eta apur bat geroago polizietara eta lapurretara jolaztu genuen nik 00:9arte gelditu nintzen gero etxera joan nintzen.Sapatuan,goizean lanaak bukatu nituen eta gero kalera atera nintzen ,asko otsa egiten zuen baina berdin sitzaidan eguerdian jan nuen eta gero arratzaldean nire lagunekin gelditu nintzen00:8retaraino.Urrengo egunean,goizean nire aitekin Amorebietara joa nintzen paseo bat emotera gero eguerdian jan nuen eta berriro gelditu nintzen nire lagunekin 00:8retaraino eta ori izan zen nire asteburrua.

No hay comentarios: