2010-12-07

NIRE JAI EGUNAK


Ni asteburu luze honetan pilo bat gauza egin ditut, larunbatean ez nuen gauza handirik egin arratsaldean zinemara joan nintzen nire lagunekin Narnia pelikula ikustera, aldiz igandean goizetik nire baserrira joan nintzen han festak direlako, familia guztia batu ginen, han jan eta afaldu genuen. Astelehenean txokora joan nintzen nire kuadrilarekin jatera, eta arratsaldean nire lagunekin buelta bat emotera joan nintzen, berriz atzo hau da, asteartean goizean nire gurasoekin Dechlatonera joan nintzen jan eta ondoren arratsaldean , Durangoko liburu azokara joan nintzen, han `` Nur eta magia- kanpamentua´´ erosi nuen eta gainera Toti Martinez de Lezea sinatu zidan, andreino Itxaropena eta andereino Elena musikakoa ikusi nituen liburu azokan eta azkeniki gaur asteazkena nire etxean lasai lasai geldituko naiz nire familiarekin.

Horrela izan da nire asteburu luze hau ¡¡¡

No hay comentarios: